Geslaagd!

907fc46614a581255bd5f03012166151

Het is feest! Op 29 januari hield ik mijn eindcolloquium voor de Masteropleiding Architecture, Building and Planning aan de TU in Eindhoven. De opdracht was het ontwerpen van een Museum voor Moderne Kunst. Een zeer uitdagende opdracht, want geen gebouw is zo complex als een museum. Er dienen met veel verschillende aspecten rekening gehouden te worden en naast het tentoonstellen van kunst, is het museum van vandaag de dag ook voorzien van aanvullende functies.

Het hele jaar heb ik mij met overgave op de opdracht gestort. Met succes, want de afstudeercommissie, bestaande uit Christiaan Rapp, Martien Jansen en Marco Notten heeft het werk beoordeeld met een 8! De commissie was lovend over het diverse gebruik wat mogelijk is met het gebouw. Rapp beschreef het ontwerp met het Duitse woord ‘frech’Aandachtspunten aan het ontwerp waren daglichttoetreding, ventilatie en de bouwkundige installaties.

Na het studentenleven begint nu “het echte leven”. Het zoeken naar een baan waar ik werkervaring kan opdoen (BEP) voor de architectentitel. Maar binnenkort is er nog een klein feestje: de diploma-uitreiking begin maart. Bij deze nodig ik je uit om hier een reactie achter te laten, of op mijn Facebook-pagina.

Geef een reactie

