Hosanna! A Portfolio!

Na wat dagen aanmodderen met WordPress is mijn portfolio eindelijk online.  Dus het leek mij een mooi moment om een berichtje achter laten op de weblog. Wat ik precies met mijn weblog ga doen? De tijd zal het leren. Een nieuw semester staat voor de deur en ik ben gemotiveerd om daar alles voor te gaan geven. Bij deze nodig ik je uit om te reageren wanneer je op- of aanmerkingen hebt. En vergeet mijn Facebook-pagina niet te liken! 😉

 

After some days messing around with WordPress, my portfolio is finally online. So I take some time now to leave a message on the blog. What am I going to do with my blog? I guess time will tell. A new semester is near and I am motivated to give everything I’ve got. Feel free to respond if you have comments or remarks. And don’t forget to like my Facebook page! 🙂

Geef een reactie

